سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 مرداد 1403 21:01 42 بازدید

بعد از پنج اجرا :

«حسینیه محتشم» به ایستگاه پایانی رسید

«حسینیه محتشم» به ایستگاه پایانی رسید

آخرین اجرای برنامه محرمی«حسینیه محتشم» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به فرهنگ‌سرای مهر اختصاص داشت و دختران نوجوان حوزه حضرت زینب از فاز ۲ ناجی‌آباد و مسجد باب الحوائج خیابان پیام نظاره‌گر این برنامه بودند.

هم زمان با فرارسیدن ایام محرم و عزای حضرت اباعبداله الحسین(ع) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان «حسینیه محتشم» را با بخش‌هایی متناسب با این ایام در فضای با شکوه آرامگاه محتشم کاشانی، پدر مرثیه‌سرای ایران که شعرهایی در وصف شهیدان، امام حسین(ع) و واقعه‌ی کربلا گفته است، اجرا کرد.

 این برنامه شامل بخش‌های مختلفی مانند نقالی،قصه‌گویی،مدیحه سرایی و... برای آشنایی کودکان و نوجوانان با امام حسین(ع)و واقعه عاشورا و محتشم کاشانی بود که به اهتمام فرهنگ‌سراهای خانواده، المهدی، علامه فیض کاشانی و فرهنگ‌سرای مهر برگزار شد. 

پنجمین و آخرین اجرای این برنامه شامل قرائت قرآن توسط علیرضا مشکینی، قصه‌گویی هادی اسماعیلی فعال حوزه هنری، کارگردان و نمایشنامه‌نویس در رابطه با معرفی محتشم کاشانی، نقالی محیا مرادی در مورد محتشم و شرح واقعه‌ی عاشورا و همچنین مداحی نوجوان مجتبی رضایی بود.


نظرات کاربران