سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 اسفند 1401 11:01 442 بازدید

با حمایت سازمان رقم خورد:

اجرای ویژه برنامه «گلستانه» به مناسبت بعثت پیامبر با پخش زنده از شبکه اصفهان

اجرای ویژه برنامه «گلستانه» به مناسبت بعثت پیامبر با پخش زنده از شبکه اصفهان

ویژه برنامه تلویزیونی «گلستانه» به مناسبت ۲۷ رجب سالروز بعثت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با اجرای علی یگانه در فضایی آكنده از عشق و ارادت به پیامبر مكرم اسلام با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حضور پرشور شهروندان به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش شد.

 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این ویژه برنامه که با همکاری هیئت مبارکه سجادیه مقدم(کوی دو مسجدان) از هیئات قدیمی کاشان و انجمن کم‌توانان ذهنی و جسمی نور امید در تالار شهر شهرداری برگزار شد، میزبان چنگیز حبیبیان خواننده محبوب و مشهور كشور بود و همچنین گروه نورالزهرا به اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی در وصف پیامبر گرانقدر اسلام و اهل بیت(ع) پرداختند.

سخنرانی سیدرضا واجدی درباره اهمیت روز مبعث و همچنین رسالت پیامبران به‌ویژه حضرت محمد(ص) و بررسی ویژگی و سجایای اخلاقی و رفتاری حضرت محمد(ص) و همچنین سخنرانی فخری‌سادات هاشمی‌موحد مدیرعامل انجمن کم‌توانان ذهنی و جسمی نور امید کاشان در رابطه با معرفی این انجمن و اهداف آن از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

 مدیحه‌سرایی حسن شیرخدایی، اجرای استندآپ کمدی، اجرای علی اصغر وصالی «خواننده خوش صدا و قهرمان المپیک»، دکلمه‌خوانی اعظم اردستانی، اجرای شایان مرشدی «نوازنده و خواننده‌ با فلوت و ارگ و قهرمان المپیک ویژه کشوری» از اعضا انجمن کم‌توانان ذهنی و جسمی نور امید کاشان نیز از جمله قسمت‌های دیگر این برنامه بود.

ششمین هفته از فصل جدید گلستانه که حامد عباسی طاهری تهیه‌کننده و سید مجتبی نبوی کارگردان این ویژه برنامه تلویزیونی هستند با همکاری مشترک شهرداری کاشان، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری، صدا و سیمای کاشان به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.


نظرات کاربران