سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

06 تیر 1402 13:40 359 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

استفاده از تجربیات مدیران قمی را افتخاری برای خود می‌دانیم

 استفاده از تجربیات مدیران قمی را افتخاری برای خود می‌دانیم

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: استفاده از تجربیات مدیران قمی را افتخاری برای خود می‌دانیم.
 
 علی هاشمی طاهری در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم اظهار داشت: قم شهر شناخته شده در جهان و مرکز انقلاب اسلامی و مراجع، علما و شهدا است و شهید مهدی زین‌الدین به عنوان فرمانده در قم فراموش شدنی نیست.

وی افزود: شهر کاشان نیز از نظر فرهنگی و مذهبی و مراودات سیاسی و اقتصادی بسیار به قم نزدیک است و دیدگاه‌هایی نزدیک به قم دارد.

هاشمی‌طاهری تصریح کرد: شهر کاشان، دارای امتیازات و افتخارات زیادی است و بارگاه حضرت سلطان‌امیراحمد(ع) در این شهر قرار دارد و این شهر ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۷٠٠ هیئت مذهبی در کاشان فعال است و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی در طول ماه‌های محرم و صفر انجام می‌شود و هیئت‌ها در این ایام به طور کامل اطعام دارند و مداحان و سخنران‌های مطرحی در این هیئت‌ها حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: کاشان ۷ هزار سال قدمت دارد و نخستین مکان شهرنشینی در جهان و شهر گل و گلاب و شهر صنعت است و یک هزار کارخانه فعال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در مدت ۲۴ سال پس از تشکیل شوراها، آرزو می‌کنیم ای کاش این جلسات زودتر برگزار می‌شد و مراودات بیشتری در این سال‌ها میان قم و کاشان شکل می‌گرفت. 

هاشمی طاهری بیان کرد: قم در برگزاری این جلسات پیشگام شد و آثار و برکات زیادی به همراه داشت، اعضای شورای اسلامی نیز نمایندگان مستقیم مردم هستند و توجه به برگزاری این جلسات توسط شوراها، دستاوردهای خوبی برای شهروندان در جهت خدمت رسانی دارد.

این نشست به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد و در آن روسای شورای اسلامی شهرهای قم و کاشان و روسای سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های قم و کاشان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری این ۲ شهر حضور داشتند.


نظرات کاربران