سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

19 خرداد 1403 00:43 179 بازدید

با پیگری شهردار کاشان رقم خورد:

افتتاح پیست‌اسب سواری مجموعه ورزشی جوان در پارک لاله

افتتاح پیست‌اسب سواری مجموعه ورزشی جوان در پارک لاله

پیست اسب‌سواری مجموعه ورزشی جوان به متراژ ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در پارک لاله واقع در بلوار شهدا افتتاح شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در آئین افتتاح این پیست با بیان اینکه جذب و فعالیت جوانان و نوجوانان در مجموعه‌های ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: با رونق فعالیت‌های ورزشی و توسعه نشاط اجتماعی، گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و افتتاح نخستین پیست اسب‌سواری شهرداری نیز در همین راستا است. 

محمدعلی فرجی با اشاره به اینکه پرداختن به ورزش اسب‌سواری، شنا و تیراندازی مورد تاکید پیامبر اکرم(ص) بوده، افزود: با تاکید شهردار کاشان برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش همگانی در حمایت از ورزش سوارکاری با اقداماتی نظیر فنس‌کشی، ساخت اصطبل و انبار علوفه، اصلاح مسیر آب‌پاشی و زیرسازی، مرمت و بهسازی، شاهد افتتاح پیست اسب‌سواری در پارک لاله با استفاده از اسب‌های پونی هستیم. 

وی در این آئین که با حضور مسئولین و مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و ورزشکاران برگزار شد، بر ضرورت شناساندن این مجموعه تاکید و ابراز امیدواری کرد با توجه به محبوبیت رشته سوارکاری در میان مردم و استقبال شهروندان از این پیست، کاشان در توسعه ورزش سوارکاری پیشرو باشد.


نظرات کاربران