سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 دی 1395 14:27 1650 بازدید

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد خبر داد

انجام مراحل ثبت جشنواره« مهر» در فهرست رویدادهای تئاتری کشور

 انجام مراحل ثبت جشنواره« مهر» در فهرست رویدادهای تئاتری کشور

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام مراحل ثبت جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در فهرست رویداد تئاتری کشور خبر داد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، مهدی شفیعی در اختتامیه این جشنواره، با ستایش فعالیت شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی در زمینه هنر نمایش اظهار کرد: در شرایطی که برخی از شهرداری ها حتی در انجام امور روزمره خود با چالش مواجه هستند و در موقعیتی که بعضی از شهرداری ها تنها به امور فضای سبز، امور عمرانی و... می پردازند حضور مدیریت شهری کاشان در زمینه تئاتر ستودنی است.

وی استفاده از ابزار هنر از سوی مدیریت شهری کاشان برای انتقال پیام های اجتماعی و شهروندی نشانه درایت مسئولان این حوزه دانست و گفت: این نکته که شهرداری علاوه بر فعالیت های رایج به تغذیه روحی شهروندان خود نیز توجه دارد و با استفاده از تمام ظرفیت ها به دنبال ارتباط با شهروندان خویش نشان دهنده بلوغ فرهنگی متولیان این حوزه است.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال خواستار نگاه آسیب شناسانه به برگزاری رویدادهایی در سطح جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان شد و گفت: باید متولیان امر بررسی کنند چه میزان از اهداف و سیاست گذاری ها در اجرای جشنواره محقق شده و تا چه حد مطلوب مورد نظر رسیده اند.

شفیعی با اشاره به ثبت جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در تقویم رویدادهای فرهنگی و هنری بیان کرد: اگر این جشنواره در دل مخاطبان خود ثبت شود در حقیقت به هدف خویش رسیده است.

وی افزود: پس از برگزاری شیوه اجرای جشنواره و تطابق آن با استانداردهای برگزاری رویدادهای ملی و همچنین برپایی جلساتی با متولیان این جشنواره و مسئولان فرهنگی استان اصفهان تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: مراحل ثبت جشنواره ملی تئاتر مهر کشاان در فهرست رویدادهای تئاتری کشور انجام می پذیرد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران