سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

06 آبان 1396 08:37 1779 بازدید

با پخش کلیپ شهروندی با موضوع فضای مجازی صورت گرفت

اکران فیلم «نبرد خلیج فارس» در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره)

اکران فیلم «نبرد خلیج فارس» در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره)

فیلم «نبرد خلیج فارس یک» ویژه دانش‌آموزان دوم و سوم ابتدایی انصارالحسین(ع) منطقه سه در فرهنگسرای فیض(ره) اکران شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فرهنگسرای  علامه فیض کاشانی این سازمان با هدف پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن محیطی بانشاط همراه با ترویج فرهنگ شهروندی و همچنین با توجه به کمبود سالن‌های سینما و استفاده خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان از آن، نمایش یک فیلم را بصورت رایگان ویژه منطقه 3 اکران می‌کند.
این انیمیشن ایرانی روایت چند واقعه مستند از نبرد هوایی جنگنده‌های ایرانی با هواپیماهای آمریکایی در جریان دفاع‌ مقدس است، این انیمیشن براساس فیلمنامه‌‌ای که از سلسله خاطرات سرتیپ خلبان صدرالله جاویدکیا نوشته شده بود، توسط گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در حوزه هنری خراسان رضوی تولید شده است.
این انیمیشن ایرانی اولین اثر فاخر با موضوع جنگ جهانی سوم بر ضد ایران است و در رده انیمیشن‌هایی است که در ایران نظیر نداشته و قابل رقابت با هالیوود می باشد.
پخش کلیپ شهروندی با "فضای مجازی" و اهداء جوائز به نفرات برگزیده از برنامه های جانبی اکران فیلم در فرهنگسرای فیض(ره) بود.
فیلم «نبرد خلیج فارس یک» به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز آموزش فجر برگزار شد.
انتهای خبر/


نظرات کاربران