سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

15 اسفند 1401 11:48 501 بازدید

با اجرا در تالار شهر شهرداری کاشان:

برنامه‌ گلستانه به‌ مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) از قاب تلویزیون پخش شد

 برنامه‌ گلستانه به‌ مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) از قاب تلویزیون پخش شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، ویژه برنامه گلستانه با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از قاب شبکه استان اصفهان روی آنتن رفت.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای اجرای این ویژه برنامه در تالار شهر شهرداری و پخش از قاب شبکه استان که با همکاری مشترک شهرداری و صدا و سیمای کاشان به تهیه کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی برگزار شد، برنامه‌های متنوعی در قالب شاد و سرگرم کننده تدارک دیده بود که علی یگانه اجرای آن را به عهده داشت.

در این برنامه که با حضور خانواده شهرداری انجام شد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در سخنانی با بیان اهداف و رویکرد این سازمان و اینکه کاشان در زمینه‌های گردشگری و تاریخی شهرت بین المللی دارد، گفت در نوروز ۱۴۰۲ و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با همکاری شهرداری و مجموعه‌های فرهنگی و نهادهای انقلابی، میزبان مسافران و گردشگران و شهروندان در اماکن تاریخی خواهیم بود.

محمدعلی فرجی افزود: از ۲۵ اسفندماه برنامه‌های تلفیقی و شاد تحت عنوان جشنواره امید و نشاط با رویکرد محله محور ویژه مسافران و شهروندان در خانه طباطبایی، حمام سلطان امیر احمد و خانه عباسیان از اماکن تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه اجرای محمدحسین حقیقی به عنوان خواننده مدعو، پخش کلیپ جشنواره ترنم بیداری با رقابت گروه‌های سرود به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان پیرامون فضیلت‌های ماه شعبان که همه روزهایش جشن و سرور و شادمانی است و همچنین فضایل و ویژگی‌های رفتاری حضرت علی اکبر(ع)بود.

اجرای مسابقه برای کودکان، تقدیر از برگزیدگان مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، استندآپ کمدی و اجرای پویان خانبان از دیگر برنامه‌هایی بود که در هشتمین ویژه برنامه گلستانه تقدیم مخاطبان شد.


نظرات کاربران