سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 مرداد 1403 21:24 55 بازدید

در ادامه کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی تشکیل شد:

برگزاری کارگاه خانواده دوست داشتنی به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر کاشان

برگزاری کارگاه خانواده دوست داشتنی به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر کاشان

کارگاه خانواده دوست داشتنی با موضوع رمز و راز موفقیت در زندگی مشترک به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در سالن مهرگان این فرهنگ‌سرا تشکیل شد.  

این کارگاه با همکاری هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) میدان کمال‌الملک برگزار شد و استاد مهدی دانشمند و خانم دکتر دانشمند در سخنانی به بیان نکات لازم برای موفقیت در زندگی مشترک پرداختند و به شرکت کنندگان که بیشتر آن‌ها بانوان بودند کمک شد ضمن آشنایی با رمز و راز موفقیت در زندگی مشترک، با ارتقای مهارت‌های زندگی و بهبود رابطه خود با همسر، زندگی شادتر و پایدارتری را تجربه کنند. 

حجت الاسلام مهدی دانشمند در این کارگاه با تاکید بر شناخت دختر و پسر قبل از ازدواج به تاثیر انتخاب آگاهانه و ازدواج موفق اشاره کرد و کسب آموزش‌های لازم برای انتخاب صحیح را موجب کاهش اختلافات در زندگی مشترک عنوان کرد. 

خانم دکتر دانشمند نیز در این کارگاه با بیان اینکه تعارضات در هر فردی ذاتی است و هر کسی دارای یک سری ویژگی‌های خاصی هست که قابل تغییر نیست، به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی توصیه کرد در انتخاب همسر و ملاک‌های این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.


نظرات کاربران