سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

24 آذر 1395 16:13 1811 بازدید

کارگردان گرز مار:

به دنبال معرفی نسل جدید در تئاتر حرفه ای هستیم /جشنواره دوازدهم جدی تر بوده است

به دنبال معرفی نسل جدید در تئاتر حرفه ای هستیم /جشنواره دوازدهم جدی تر بوده است

کارگردان نمایش گرز مار از معرفی نسل جدید بازیگران در این نمایش صجنه ای به تداتر حرفه ای خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان، سید جواد دارینی در خصوص اجرای نمایش گرز مار  اظهار کرد: این اثر که بر اساس نمایشنامه زنده یاد بهمن مرتضوی اجرا شده روایت پهلوانی است که با افعی وجود خویش که همان غرورش است درگیر می شود و به پندار خویش او را شکست می دهد اما واقعیت چیز دیگری است.

وی در خصوص اجرای خاص این نمایش خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه نگارش این اثر به چهار دهه پیش بر می گردد باید نوع اجرای جذاب و مطابق میل مخاطب امروز برای آن طراحی می شد که من شیوه بیومانیک که مبتنی بر تصویرسازی و تحرک است را برای آن انتخاب کردم.

این هنرمند جوان تئاتر کاشان، درباره برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، آن را جدی تر و از لحاظ هماهنگی مطلوب ارزیابی کرد.

دارینی با اشاره به حضور بازیگران جوان و بی تجربه در نمایش گرز مار بیان کرد: به جز سه بازیگر محوری بقیه نقش آفرینان بدون سابقه بازی در این اثر حضور یافتند چراکه به دنبال معرفی نسل جدید به تئاتر حرفه ای هستیم.

«گرز مار» با نوشته ای از بهمن مرتضوی و با کارگردانی سید جواد دارینی با نقش آفرینی مهدی رضایی، منیرالسادات ساداتی، محمد دارینی، ریحانه و فرزانه حسین زاده، محمد معصوم، ابوالفضل عظیمی تبریزی، حمزه رضایی و ...در تماشاخانه ماه به روی صحنه رفت.

انتهای خبر/


نظرات کاربران