سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

19 خرداد 1403 00:30 174 بازدید

با رویکرد تقویت و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی ورزشی صورت گرفت:

بهره‌برداری از زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک لاله در کاشان

بهره‌برداری از زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک لاله در کاشان

 زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک لاله در متراژ ۱۵٠٠ مترمربع که با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال مورد بهسازی قرار گرفته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی به بهره‌برداری رسید.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر در آیین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پارک لاله به تلاش‌ها و خدمات ارزشمند کیومرث محمدپور شهردار کاشان اشاره کرد و از فعالیت‌های وی و عوامل شهرداری تشکر کرد. 

علی هاشمی‌طاهری با تاکید بر نگاه حمایتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در امر ورزش به بیان اثرات مثبت ورزش در زندگی و ایجاد نشاط اجتماعی پرداخت. 

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز در این آئین گفت: این زمین ورزشی پیرو دستور شهردار کاشان در راستای تقویت و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی که گامی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی است توسط شهرداری منطقه ۳ به عنوان مجری پروژه در منطقه‌ای کم برخوردار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

محمدعلی فرجی با تقدیر از نگاه ویژه شهردار کاشان نسبت به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، از خدمات و تلاش‌های شهردار منطقه ۳ و همکاران وی در این منطقه قدردانی و اظهار کرد: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک لاله به عنوان یازدهمین زمینی است که با تسطیح، زیر سازی، مرمت و بهسازی و تعویض چمن از محل اعتبارات شهرداری منطقه ۳ به بهره‌برداری رسید و تحویل ورزشکاران شد.


نظرات کاربران