سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

21 آبان 1395 15:56 2202 بازدید

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی:

«بیوتروریسم» ابزار تحقق پروتکل صهیونیزم برای تسخیر جهان است

«بیوتروریسم» ابزار تحقق پروتکل صهیونیزم برای تسخیر جهان است

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی با اشاره به پروتکل های رهبران یهود و صهیونیزم برای تسخیر جهان و تأکید بر قتل دانشمندان غیریهود، بیوتروریسم را یکی از ابزار تحقق این سلسله قوانین دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، علی کرمی در همایش بیوتروریسم دردانشگاه کاشان، با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شناخت توطئه اظهار کرد: جلوگیری از خطراتی مانند بیوتروریسم توهم توطئه نیست بلکه شناخت توطئه محسوب می شود همان توطئه آفرینی هایی که با هدف خاموش کردن نور گسترانیده شده انقلاب اسلامی به جهان صورت می گیرد.

وی سپس به تشریج مفهوم پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: شناسایی تهدیدات و اولویت بندی آنها، درک آسیب پذیری ها و اقدامات مقابله ای برای کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری مجموعه ای از عناصر پدافند غیرعامل را تشکیل می دهند و شاخص های محک مناسبی برای سنجش توانمندی یک مدیر بحران به شمار می روند.

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی، همچنین شش عامل اساسی سلامت ذکر و عنوان کرد: تغذیه سالم، کاهش استرس و اضطراب، ورزش و تحرک، دعا و نیایش، خواب صحیح و احساسات مثبت عواملی هستند که تضعیف یا فقدان آنها می تواند سلامتی انسان را به خطر بیاندازد.

کرمی با اشاره به موقعیت و شرایط فرهنگی و استراتژیک کاشان، گفت: این منطقه می تواند شهر الگوی اصلاح سبک زندگی در کشور باشد و در یک بازه بلند مدت، کنترل تمام عوامل تهدیدکننده سلامتی در جامعه خویش را به طور ملموسی تجربه کند.

وی همچنین در ادامه با یادآوری اینکه جنگ سخت از روی میز تهدیدات دشمن کنار رفته است بیان کرد: با این وجود همچنان هدف دشمن ساقط کردن نظام اسلامی است همان حکومتی که صدای جدیدی در دنیا پدید آورده و حضورش مزاحم استیلای استکبار است بنابراینشیوه دیگر نبرد را با بیوتروریسم علیه ملت ایران آغاز کرده است.          

این متخصص زیست فناوری پزشکی، نقشه  دشمن برای ساقط کردن نظام اسلامی را مبتنی بر چهار مرحله دانست و افزود: تغییر افکارها، باورها، رفتارها مراحلی از یک روند تغییر هستند که در نهایت تغییر ساختار را موجب می شوند همان هدفی که برای آن بیوتروریسم طراحی گردیده است.

کرمی سپس پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این پروتکل ها حکومت بر دنیا بر اساس خشونت و کشتار دانشمندان غیریهود تصریح شده و سلطه بر تمام شئون زندگی مردم جهان به خصوص غذا مورد تأکید قرار گرفته است و براین مبنا «بیوتروریسم» یکی از ابزار تحقق پروتکل صهیونیزم برای تسخیر جهان محسوب می شود.

وی دلیل رشد استفاده از سلاح های بیولوژیک از سوی استکبار به جای سایر سلاح های کشتار جمعی بیان کرد: زنده بودن عامل، عدم برخورداری از رنگ، بو و مشخصات فیزیکی، داشتن اثر تأخیری و تدریجی، عدم اثبات عمدی یا سهوی بودن استفاده از آن برخی از ویژگی های این شیوه نسبت به سایر سلاح هاست.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک، سپس حادثه 17 سپتامبر مشهور به حادثه پاکت های سیاه زخم را یادآور شد و گفت: این اتفاق که تنها چند روز بعد از حادثه 11 سپتامبر اتفاق افتاد و به نوعی تحت الشعاع آن قرار گرفت در واقع تکمیل کننده پروژه اسلام هراسی غرب برای توجیه حمله به خاورمیانه بود توطئه ای که پس از سال ها ماهیت حقیقی آن آشکار شد.

کرمی،  با اشاره به ترور خاموش دانشمندان کشورهای اسلامی و یا سیاستمداران ضداستکباری در سال های اخیر، از افرادی مانند آیت الله ربانی املشی، دادمان، نادر طالب زاده، هوگو چاوز به عنوان برخی از این قربانیان این توطئه های بیولوژیک نام برد.

وی همچنین از با انتقاد از تولید مواد تراریخته در صنعت غذایی، آن را عامل مضر بیولوژیکی دانست و با استقبال از تصویب ممنوعیت کشت و واردات، بر لزوم عمل به ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کشاورزی سالم و ارگانیک را خواستار شد.

مجتبی رضازاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این همایش با تأکید بر اهمیت موضوع بیوتروریسم، آن را شیوه دیگری از پروژه خطرناک نفوذ دشمن قلمداد و تصریح کرد: در شرایطی که شاهد انواع جنایات علیه ملت های مسلمان هستیم خطر بیوتروریسم نیز بیش از پیش مسلمانان و نظام های ضداستکباری را تهدید می کند.

همایش بیوتروریسم با محوریت تهدیدات نوین، جنگ جدید و کشتار خاموش با حضور دانشجویان، اساتید دانشگاه، محققان و پژوهشگران به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران