سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 آذر 1402 12:42 531 بازدید

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

تالار شهر شهرداری میزبان شهروندان در جشن «پاره تن مردم» بود

تالار شهر شهرداری میزبان شهروندان در جشن «پاره تن مردم» بود

ویژه برنامه تلویزیونی «پاره‌ی تن مردم»همزمان با هفته بسیج، طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج کاشان در تالار شهر شهرداری برگزار شد. 

این برنامه شاد تلویزیونی که اجرای آن را علی یگانه بر عهده داشت و به صورت  مستقیم از شبکه اصفهان پخش شد با حضور هنرمندان صدا و سیما، شهروندان، بسیجیان، خانواده‌های آن‌ها و با همراهی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری کاشان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد. 

«پاره تن مردم» افزون بر تقدیر شهردار کاشان از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سخنرانی سرهنگ حمید رضازاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، استندآپ کمدی توسط سید علی زرگر، شامل اجرای زنده موسیقی با حضور پویا بیاتی بود و خواننده جوان کشور در قسمتی از برنامه یکی از آثار خود درباره شهید را اجرا و آن را به پاره تن کاشان، شهید مدافع حرم، مهدی دهقان یزدلی تقدیم کرد. 

تقدیر از بسیجیان نخبه شهرستان و بسیجیان نمونه پایگاه بسیج شهدای ۱۵ خرداد شهرداری و همچنین تبجیل از پدر محسن راستین از عوامل برنامه گلستانه که اربعین سال جاری در حادثه تصادف در محور کاظمین به سامرا فوت شده از دیگر بخش‌های برنامه«پاره تن مردم» بود که با استقبال شهروندان برگزار شد. 


نظرات کاربران