سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

14 بهمن 1395 12:31 1797 بازدید

سردار سلامی:

تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نمی گیریم

تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نمی گیریم

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: : ما یک کشور مستقل و بزرگ هستیم و تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نمی گیریم و توطئه های مختلف آمریکا نظیر تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشارهای در سایر موضوعات هیچ تأثیری بر اراده ملت ما ندارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سردار حسین سلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مفهوم انقلابی بودن اظهار کرد: انقلابی بودن همان مسیری است که امام راحل گشود و بعدها توسط مقام معظم رهبری امتداد یافت.

وی افزود: انقلابی بودن به معنای ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار و ستمکاران، دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان، زیستن مستقل، اعتقاد به اسلام و ارزش های حاکم بر جامعه است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران تأکید کرد: انقلابی بودن همان راهی که شهدا برای عظمت ملت ها پیمودند و همان تلاشی است که در جهت کرامت دادن و رهانیدن آنها از اسارت طاغوت ها متحمل شدند.

سلامی برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: تجلیل از حماسه آفرینی شهدا، نسل های جدید را با مفاهیم مقاومت و شهادت آشنا ساخته و آنچه که امروز نیاز داریم آن است که در مقابل توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی بایستیم و آنها  را خنثی کنیم.

وی با اشاره به تقدیم 1700 شهید انقلاب اسلامی از سوی شهرستان دارالمومنین کاشان به انقلاب اسلامی گفت: این تعداد شهید نشان دهنده اوج حضور مردم مومن و جهادگر و ولایی کاشان در دوران دفاع مقدس است که با توجه به جمعیت این منطقه به خصوص در سال های جنگ، این شهرستان را به یکی از برترین شهرهای کشور در این زمینه معرفی می کند.

این مسئول در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا متذکر شد: ما یک کشور مستقل و بزرگ هستیم و تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نمی گیریم و توطئه های مختلف آمریکا نظیر تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشارهای در سایر موضوعات هیچ تأثیری بر اراده ملت ما ندارد.


نظرات کاربران