سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 آذر 1401 23:22 521 بازدید

با حضور شهروندان فین و طاهرآباد رقم خورد:

تقدیر از همسران جانبازان و پرستاران در جشن عطر ایثار

 تقدیر از همسران جانبازان و پرستاران در جشن عطر ایثار

 در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با برگزاری جشن«عطر ایثار» از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد و پرستاران تبجیل کرد.

  این جشن با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با استقبال شهروندان به اهتمام فرهنگ‌سرای المهدی در حسینیه فاطمه‌ الزهرا(س) طاهرآباد و از سوی فرهنگ‌سرای مهر در مسجد و حسینیه میر غیاث‌الدین محمد فین علیا اجرا شد.

 در  نخستین شب اجرای جشن « عطر ایثار» که با حضور شهروندان و با همراهی علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر و علیرضا عرب بیگی عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد، علاوه بر تقدیر از پرستاران، از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد که سال‌ها دلسوزانه پرستار یادگاران ارزشمند دفاع مقدس هستند، تبجیل و دلجویی شد.

 این برنامه که به طور همزمان در ۲ نقطه از شهر برگزار شد، با برنامه‌های سخنرانی، تقدیر، اجرای موسیقی انقلابی، سرود، نمایش و مولودی‌خوانی همراه بود.

 گفتنی است، سه‌شنبه ۸ آذرماه دومین شب  جشن «عطر ایثار» ویژه اهالی راوند، شهروندان فاز ۲ ناجی‌آباد و بلوار کارگر اجرا  و این جشن تا پنج‌شنبه ۱۰ آذر ماه طی ۹ اجرا در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران