سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 بهمن 1395 15:44 1852 بازدید

با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری صورت گرفت

حضور پررنگ فعالان فرهنگی مدیریت شهری کاشان در روز حماسه دیار مومنان

حضور پررنگ فعالان فرهنگی مدیریت شهری کاشان در روز حماسه دیار مومنان

حماسه حضور مردم دارالمومنین کاشان با برنامه های مختالف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فعالان فرهنگی و کارکنان این سازمان در حالی همراه با سایر اقشار مردم این شهرستان در حماسه راهپیمایی 22 بهمن ماه حاضر شده بودند که متولی عرصه فرهنگ مدیریت شهری با برنامه های متعددی مانند غرفه ویژه یوم الله  22 بهمن به استقبال این رویداد ملی و اعتقادی شتافت.

در این غرفه که با استقبال گسترده شهروندان کاشانی مواجه گردید بخش های مختلفی برای استفاده شرکت کنندگان در اجتماع دشمن شکن یوم الله 22 بهمن در نظر گرفته شده بود؛ نخستین قسمت ایستگاه جرثومه های فساد نام داشت که به اجرای مسابقات دارت با تصاویر چهره های منفور جهان امروز مانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا، رهبر داعش و...اختصاص یافت.

نمایشگاه کاردستی های ضداستکباری بخش دیگری بود که به عرضه محصولات ساخته شده توسط شهروندان با محوریت نمادهای استکباری مربوط بود؛ همچنین عرضه محصولات فرهنگی و کتاب بخش دیگری از غرفه ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به شمار می آمد که به عرضه مکتوبات مشهور مرتبط با جریان اتقلاب و همچنین بازخوانی توطئه های استکبار علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران اختصاص داشت.

ایستگاه عکاسی انقلاب یکی از قسمت های جذاب برای مخاطبان کودک و بزرگسال محسوب می شد که امکان ثبت تصویر حضور  در این اجتماع باشکوه را به همراه نمادهای خاطره انگیز انقلاب و همچنین  مردان نقره ای کاری از گروه تئاتر سکوت میسر کرده بود.

گریم کودکان انقلابی یکی از بخش های مورد توجه کودکان و نوجوانان به شمار می رفت که در آن گریم صورت با شاخصه های ملی و مذهبی صورت می گرفت.

شهردار کاشان به همراه جمعی از معاونان و مدیران شهری با حضور در غرفه ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از بخش های مختلف آن دیدن کرد وبه بیان نقطه نظرات خود در این بازدید پرداخت.

 

انتهای خبر/


نظرات کاربران