سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

20 آذر 1395 07:47 1825 بازدید

امام جمعه کاشان:

«حقوق بشر» ابزار غربی ها برای سرکوب و تحریم ملت ها است

«حقوق بشر» ابزار غربی ها برای سرکوب و تحریم ملت ها است

آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به سالروز تصویب بیانیه جهانی حقوق بشر اظهار کرد: این قانون ۶۸ سال قبل در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید اما امروز اعلامیه حقوق بشر به ابزاری در دست صهیونیست ها و غربی ها تبدیل شده که با هر کشور و ملتی که مسئله پیدا کردند به استناد آن، این کشور را تحریم و سرکوب کنند.
وی با یادآوری اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر تداوم تحریم ها به دلیل  عدم رعایت حقوق بشر بیان کرد: این در شرایطی است که در کشور ما گروه ها و جناح های مختلف با آرامش یکدیگر فعالیت می کنند شاید انتظار آنها این است کسانی که قتل و جنایت می کنند در جامعه ما آزاد باشند.
نماینده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: کسانی امروز مدعی حمایت از حقوق بشر هستند که در یمن،فلسطین، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی به کشتار غیرنظامیان می پردازند و این نشانه استفاده این کشورها از واژه حقوق بشر تنها برای منافع و اهداف خود است.
نمازی در ادامه به موفقیت های ارتش سوریه اشاره و عنوان کرد: از سویی ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی در حلب توانسته مناطق جغرافیایی گسترده ای را از دست تروریست ها خارج کند و از سویی دیگر ارتش عراق موفق شده حلفه محاصره را در موصل تنگ تر و ضربات سنگینی را به دشمن وارد سازد.
وی  با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد سیاست های غلط دولتمردان پیشین ایالات متحده ان را نخستین گام برای اگاهی افکار عمومی دانست و گفتک هزینه ۶ تریلیون دلاری در جنگ های غرب آسیا، مداخله و مشارکت در درگیری های مختلف جهان، حضور بی مورد نظامیان امریکا در اقصی نقاط دنیا و واژگونی رژیم های خارجی بدون اگاهی از جمله اعترافاتی است که رئیس جمهور جدید این کشور در مورد سیاست های نادرست سیاستمداران گذشته ایالات متحده بیان کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه ذکر رویدادهای بین المللی به پایین کشیدن مجسمه طلایی نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در مناطق شهرک نشین و اذعان اندیشکده آمریکایی در پیروزی ایران در نابودی داعش نیز اشاره کرد.
نمازی همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) ،آغاز ولایت امام زمان (عج) را نیز تبریک گفت.

انتهای پیام/


نظرات کاربران