سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

19 خرداد 1403 00:04 128 بازدید

در راستای طرح چکامه، چهره به چهره با آسیب‌های اجتماعی در محلات:

دورهمی فرشته‌های زمینی به میزبانی فرهنگ‌سرای المهدی اجرا شد

دورهمی فرشته‌های زمینی به میزبانی فرهنگ‌سرای المهدی اجرا شد

فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با مشارکت موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درس‌هایی از قرآن میزبان دختران ۱۱ تا ۱۷ سال در دورهمی «فرشته‌های زمینی» شد. 

این دورهمی در راستای اجرای طرح کشوری فرهنگی-تربیتی «چکامه» طرح چهره به چهره با آسیب‌های اجتماعی در محلات ویژه منطقه‌ی کاشان با اجرای برنامه‌های متنوع تشکیل شد. 

مدیر طرح«چکامه» در منطقه‌ی فرهنگی کاشان در این برنامه به معرفی طرح که در منطقه‌ی فرهنگی کاشان شمال نطنز و آران و بیدگل و کاشان بطور مستقل از اصفهان با انجام فعالیت فرهنگی و تربیتی در مراکز فرهنگی شهرستان در حال برگزاری هست، اشاره کرد. 

مصطفی گیوی با بیان اینکه طرح تربیتی چهره به چهره از سال ۱۳۸٠ با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی به محضر مقام معظم رهبری کلید خورده است، گفت: این دورهمی با حضور ۱۲۰ نفر از دخترانی که در کلاس‌ها و برنامه‌های این طرح شرکت کرده‌اند، برگزار شد. 

ارائه آموزه‌های دینی و تربیتی در قالب اجرای شاد و مسابقه توسط حجت الاسلام ولی اله فرمنش( عمو روحانی)، نمایش توسط گروه دختران از مسجد حضرت علی ابن ابی طالب(ع)، دکلمه خوانی، سخنرانی سید حمیدرضا حسینی سرگروه مشاوران مرکز مشاوره‌ی اداره‌ی آموزش و پرورش در خصوص انتخاب دوست و تاثیر دوست خوب در زندگی، سرود توسط گروه لاله از کانون ریحانه النبی  شهرک صنایع فرش راوند و اهدای جایزه بخشی از برنامه‌های این دورهمی دخترانه بود.


نظرات کاربران