سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

30 آبان 1402 22:11 228 بازدید

به میزبانی مسجد سر لت آهنی:

دومین شب جشن«عطر ایثار» در فین برگزار شد

دومین شب جشن«عطر ایثار» در فین برگزار شد

دومین شب ویژه برنامه«عطر ایثار» در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در منطقه فین با حضور مدیران شهری و شهروندان برگزار شد و با برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری و مسابقات جذاب همراه بود. 

کیومرث محمدپور شهردار کاشان به همراه علیرضا عرب بیگی و عفت پدرام‌فر از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در مسجد سر لت آهنی فین در جمع شهروندان و در جشن «عطر ایثار» شرکت کردند.

در این برنامه که اجرای آن را امیرحسین شیرقربانی و مهدیه سرانجام بر عهده داشتند، علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی پورشمس کارشناس مذهبی، گروه هنری شاخه نبات با هنرمندی مرتضی جهانی و بهنام سراج با اجرای نمایش مرتبط با روز پرستار فضای شادی را ایجاد کردند. 

پایان بخش برنامه که با همکاری هیئت حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) برگزار شد، تقدیر از پرستارانی بود که در منزل از بیمار پرستاری می‌کنند. 

ویژه برنامه«عطر ایثار» از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار است که طبق برنامه تدوین شده در محله‌ها و مناطق مختلف شهر در حال برگزاری است.


نظرات کاربران