سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

25 آذر 1402 12:52 381 بازدید

در ادامه اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری:

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با دانش‌آموزان حاضر در رویداد «ستاره‌های آسمان» دیدار کردند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با دانش‌آموزان حاضر در رویداد «ستاره‌های آسمان» دیدار کردند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با دانش‌آموزان حاضر در رویداد قرآنی«ستاره‌های آسمان» از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان که در ۴ بخش آوایی، هنری، رسانه‌ای و بخش ویژه آیه،های ایثار و شهادت، در ۲۲ رشته برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه در حال اجرا است، دیدار کردند.

در این دیدار که محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان را همراهی می‌کرد، علیرضا عرب بیگی، علی هاشمی‌طاهری و مهدی نادعلی با حضور در دارالقرآن علامه فیض آموزش و پرورش در جریان برگزاری رویداد که در راستای کنگره ملی سرداران و ۱۸٠٠ شهید کاشان و برای نخستین بار ویژه‌ی مخاطب کودک و نوجوان با مشارکت دارالقرآن آموزش و پرورش و اتحادیه کانون‌های فرهنگی در حال انجام است، قرار گرفتند.

گفتگو با دانش آموزان شرکت کننده در رویداد و والدین آن‌ها و نظرسنجی نحوه و کیفیت اجرای برنامه و همچنین تقدیر از زحمات اساتید و مربیان  قرآنی از بخش‌های این دیدار بود.

این رویداد از ۱۳ آبان ماه شروع شده و دانش‌آموزان دختر و پسر هر روز از ساعت۴ عصر الی۸ شب با حضور در دارالقرآن فیض در رشته ثبت نامی توسط اساتید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که با توجه به ثبت‌نام بیش از ۳٠٠٠ نفر از دانش‌آموزان کاشانی پیش‌بینی می‌شود این برنامه تا پایان آذر ادامه داشته باشد.


نظرات کاربران