سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

11 شهریور 1395 18:52 2048 بازدید

به مناسبت عید غدیر خم

«شهد عشق» در کام کتابخوان های کاشانی ریخته می شود

«شهد عشق» در کام کتابخوان های کاشانی ریخته می شود

مسابقه کتابخوانی «شهد عشق» به مناسبت عید ولایت با محوریت خطبه غدیر در کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، به مناسبت عید سعید غدیرخم به عنوان عید ولایت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی این سازمان در نظر دارد مسابقه بزرگ کتابخوانی را با نام «شهد عشق» و با موضوع خطبه غدیر برگزار کند.

 آخرین مهلت ثبت نام در  این رقابت فرهنگی 24 شهریورماه بوده و آزمون نیز ساعت 9 صبح روز 26 شهریورماه در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود و منبع این مسابقه نیز کتاب «خطبه غدیر به روایت امام محمد باقر(ع)» با نگارش و ترجمه داوود روحانی معین است.

متقاضیان برای حضور در این مسابقه کتابخوانی علاوه بر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی (میدان قاضی اسدالله،  خیابان شهیدان اسلامی تبار و با شماره تماس 55312217) می توانند به مراکز دیگری چون موسسه امیرالمومنین(میدان کمال الملک، جنب بازار رضا(ع) –شماره تماس: 55472801) و اتحادیه کانون های فرهنگی کاشان و حومه(میدان امام خمینی(ره)، کوچه عترت، موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی-شماره تماس: 4-55469873) مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کتاب مذکور اقدام کنند.

به برندگان این مسابقه کتابخوانی جوایز ارزنده ای نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و هدایای نقدی اهدا می گردد.

شایان ذکر است در سال گذشته مسابقه کتابخوانی «قطره، موج، دریا» نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز به اهتمام فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار گردید که با استقبال شهروندان کاشانی همراه شد.


نظرات کاربران