سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 آذر 1402 12:28 312 بازدید

در راستای اجرای برنامه‌های مروج کتابخوانی:

شهروندان کاشانی با یار مهربان در «تاکسی کتاب» همراه می‌شوند

شهروندان کاشانی با یار مهربان در «تاکسی کتاب» همراه می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح«تاکسی کتاب» در تعدادی از تاکسی‌های درون شهری و برون شهری با همکاری مدیریت تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان خبر داد.

محمدعلی فرجی با اشاره به اینکه ارتقا فرهنگ کتابخوانی در جامعه از اولویت‌های اجرای این طرح فرهنگی است، گفت: فرهنگ‌سرای معراج به منظور رونق کتابخوانی در کاشان با ایجاد باکس‌های ویژه کتاب، طرح«تاکسی کتاب» را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سرای معراج تلاش کرد با پیگیری و اجرای طرح «تاکسی کتاب» مروج فرهنگ مطالعه باشد، خاطر نشان کرد: در این طرح ۲٠ دستگاه از ناوگان تاکسیرانی شهرداری کاشان مجهز به باکس کتاب شد و در این باکس‌ها کتاب‌هایی با قطع رقعی با موضوع کودک و نوجوان، معرفی شهدا، مهارت‌های اجتماعی و شهروندی، شعر و ادبیات و کتاب با محوریت خانواده برای مطالعه شهروندان در حین مسیر قرار داده شده است.

شایان ذکر است طرح«تاکسی کتاب» همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی کلید خورد و در این طرح با همکاری فروشگاه ساربوک، بن‌های تخفیف توسط رانندگان به دوستداران و علاقه‌مندان کتاب نیز اعطا می‌شود.


نظرات کاربران