سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

10 آبان 1396 16:01 1721 بازدید

در آستانه روز دانش‌آموز:

فرهنگسرای علامه فیض(ره) با آموزش شهروندی میزبان دانش‌آموزان کاشانی شد

فرهنگسرای علامه فیض(ره) با آموزش شهروندی میزبان دانش‌آموزان کاشانی شد

 

 

فرهنگسرای علامه فیض(ره) کاشانی با برنامه‌هایی با محوریت آموزش شهروندی و مسابقات ورزشی میزبان دانش‌آموزان دختر دارالمومنین شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ پخش کلیپ شهروندی با موضوع « کمک به همنوع» و ترویج فرهنگ شهروندی و فراهم کردن محیطی بانشاط همراه با اهدای جوایز از جمله اهداف اکران فیلم در اماکن فرهنگی، هنری و ورزشی است.

فیلم سینمایی رئال انیمیشن «مبارک» اولین ساخته محمدرضا نجفی امامی است، در این فیلم شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه با استفاده از تکنیک‌های انیمیشنی جان گرفتند و با خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت‌های اسطوره‌ای فراهم کردند.

این فیلم داستان دختری است به نام گل پری با بازی‌ الناز شاکردوست که درگیر ماجرای عروسک‌هایی می‌شود که از داستان‌های نقالی پدر بزرگش وارد زندگی او شده اند.

برگزاری مسابقات ورزشی «دارت» با هدف ترویج فرهنگ ورزش، استعدادیابی دانش‌آموزان و ایجاد محیطی سالم برای آنها از دیگر برنامه‌های ویژه روز دانش‌آموز بود. 

اکران فیلم‌های سینمایی به همت فرهنگسرای فیض(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز آموزش فجر و دبستان دخترانه شهدای کرک برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران