سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

24 مهر 1396 13:38 1986 بازدید

به مناسبت روز عصای سفید و روز جهانی نابینایان:

فرهنگسرای فیض از روشندل کاشانی در دبیرستان ستوده تقدیر کرد

فرهنگسرای فیض از روشندل کاشانی در دبیرستان ستوده تقدیر کرد

 

 

همزمان با روز "عصای سفید و روز جهانی نابینایان"، از روشندل کاشانی در دبیرستان شاهد اخوان ستوده توسط فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سیدمهدی رضوی زاده، سرپرست این سازمان ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت  "روز جهانی نابینایان"، به ویژه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اشاره کرد.

حسین کاظمینی روشندل کاشانی با اشاره به 15 اکتبر مصادف با 23 مهر ماه روز جهانی نابینایان، به مشکلات و موانعی که بر سر راه نابینایان است اشاره کرد.

وی، از عصای سفیدی به عنوان چشم نابینایان یاد کرد است و افزود: وفق دادن نابینایان با محیط بیرون از منزل با مشقاتی همراه است.

این روشندل کاشانی، با اشاره به عبور کردن نابینایان از مسیرهای صعب العبور اظهار داشت: خرسندیم که با همکاری ارگان هایی که دلسوزانه به این قشر نگاه می کنند برخی از مشکلات روشندلان برطرف شده است.

این مراسم با هدف بزرگداشت "روز جهانی نابینایان" و ارج نهادن به روشندلان و آشنایی نوجوانان با توانمندی‌های نابینایان به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری دبیرستان پسرانه شاهد اخوان ستوده برگزار شد.

انتهای خبر/


نظرات کاربران