سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 اسفند 1401 10:09 409 بازدید

در راستای درک زیبایی، اصالت و قدمت کاشان:

فرهنگ‌سرای بانو با تور بافت گشت، هویت غنی و نبوغ معماران در کاشان را معرفی کرد

فرهنگ‌سرای بانو با تور بافت گشت، هویت غنی و نبوغ معماران در کاشان را معرفی کرد

فرهنگ‌سرای بانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به منظور معرفی خانه‌ها و اماکن تاریخی کاشان که زیبایی و شکوه آن‌ها شهره عام و خاص است و در میان دیگر آثار این شهر همچون نگینی می‌درخشد، اقدام به برگزاری « تور بافت گشت» ویژه نمازگزاران و فعالان فرهنگی مسجد امام صادق(ع) خیابان آزادگان کرد.

در این برنامه که در ادامه تورهای بافت گشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای درک زیبایی، اصالت و قدمت کاشان و آشنایی با بخشی از هویت غنی و نبوغ معماران و استادکاران کاشانی انجام شد، جمعی از نوجوانان نمازگزار و فعال در برنامه‌های فرهنگی مسجد امام صادق(ع) خیابان آزادگان به همراه خانواده هایشان از بافت تاریخی بازدید کردند.

با توجه به اینکه در کوچه پس کوچه‌های شهر کاشان، آثار و میراث گرانبهایی به یادگار مانده است، شرکت کنندگان در این تور از خانه طباطبایی، حمام سلطان امیر احمد و قلعه جلالی دیدن کردند و در راستای ارتقای دانش و آگاهی بازدیدکنندگان از میراث پیشینیان، محسن گندمی یکی از راهنمایان گردشگری  توضیحاتی ارائه کرد.

اجرای مسابقه توسط راهنما و پرسش از بازدیدکنندگان با هدف ایجاد رقابت و جلب توجه و تمرکز بازدیدکنندگان بر بناهای تاریخی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.


نظرات کاربران