سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

17 آذر 1395 08:24 1887 بازدید

با حضور مسئولان

فرهیختگان قرآن کاشانی تجلیل شدند

 فرهیختگان قرآن کاشانی تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فرهیختگان قرآن کاشانی در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ ده و بیست و کل قرآن کریم تجلیل شدند.

همزمان با تجلیل از رتبه های برتر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن در سطح شهرستان از مربیان و دانش آموزان طرح ملی حفظ قرآن نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام حسن امیری معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: کسانی که در راه حفظ قرآن کریم قدم نهاده اند، اثرات شیر پاک مادران و تربیت صحیح او است و حفظ قرآن یک ثروت معنوی برای حافظان است و متاسفانه جامعه از قرآن کریم بهره بسیار کمی برده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن اشاره به جایگاه والای حافظان قرآن کریم افزود: دوران جوانی و نوجوانی بهترین موقع حفظ قرآن کریم است و لازم است با تلاش بیشتر خود را برای مسابقات آینده که در اسفندماه برگزار می‌شود، آماده کنید. 

امیری به وقف در حوزه قرآن تاکید کرد و خاطرنشان کرد: 53 درصد از اوقاف استان اصفهان مربوط به حوزه مذهبی است و 70 درصد از وقفیات حوزه مذهبی مربوط به عزاداری سیدالشهداء است و تنها 11 درصد آن نیت‌های قرآنی است.

ابوالفضل عطوفی، سمیه قربانی، سیدمهدی بنی هاشمی، رقیه مومنی راوندی، حسین جهین، سمانه جعفری، محمدمهدی عربی، محمدهادی کامران و اسما اکبرزاده از جمله برگزیدگان هستند.

منبع: تسنیم


نظرات کاربران