سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

22 اسفند 1395 12:59 1853 بازدید

همراه با اکران کلیپ‌های شهروندی:

«لوک خوش شانس» به فرهنگسرای المهدی(عج) می‌آید

«لوک خوش شانس» به فرهنگسرای المهدی(عج) می‌آید

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این فیلم روز دوشنبه 23 اسفند ویژه آقایان و سه شنبه 24 اسفند ویژه بانوان ساعت 16 در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با موضوع کودک و نوجوان و طنز به نمایش گذاشته می شود.

کارگردان فیلم «بازگشت لوک خوش شانس» مجید کاشی فروشان است که در آن قدرت‌الله ایزدی (آقا رشید)، فتحعلی اویسی و سیاوش خیرابی ایفای نقش می کنند.

داستان این فیلم درباره یک کابوی خوش شانس است که با اسب و سگ خود به جاهای مختلفی مسافرت می‌کند و با تکیه بر تیراندازی و با چاشنی شانس جلوی خیلی از خلاف‌ها را می‌گیرد و تبهکاران غرب وحشی را به دام قانون گرفتار می‌کند؛ در هر قسمت از این فیلم لوک خوش شانس ماجرایی رخ می‌دهد و لوک سعی می‌کند مبارزه‌ای را علیه چند خلافکار آغاز کند.

فیلم‌هایی که ماهانه در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اکران می‌شود، با پخش کلیپ‌های شهروندی در راستای ترویج و آموزش مفاهیم شهروندی با موضوعات فرهنگ آپارتمان نشینی، رعایت حقوق دیگران، حفظ محیط زیست، بازیافت و تفکیک زباله از مبدا و رعایت مقررات راهنمایی رانندگی همراه است.


نظرات کاربران