سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

13 آذر 1401 23:49 489 بازدید

فرمانده پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری:

مدیریت شهری می‌تواند در مباحث شهر از پتانسیل نخبگان بسیجی استفاده کند

مدیریت شهری می‌تواند در مباحث شهر از پتانسیل نخبگان بسیجی استفاده کند

فرمانده پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر کاشان در جمع نخبگان بسیجی شهرستان کاشان و بسیجیان نمونه این شهر گفت: نخبگان بسیجی باعث افتخار کشور هستند و مدیریت شهری باید در مباحث شهر از پتانسیل نخبگان بهره‌مند شود.

مهدی نادعلی در ویژه برنامه"سبز، سپید، سرخ"در مجموعه تالار شهر کاشان با بیان ویژگی‌های نخبگان بسیجی گفت: مدیریت شهری می‌تواند از قابلیت‌های نخبگان بسیجی در اقدامات و طرح‌هایی که در رفع مشکلات شهر و شهروندان دخیل است، استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، شهردار کاشان و اعضای شورای اسلامی، مدیران و مسئولین شهری، روسای دستگاه‌های اجرایی در مجموعه تالار شهر برگزار شد، به بیان اهداف و رویکردهای نهاد بسیج در مدیریت شهری پرداخت و برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی، راهیان نور، برگزاری جلسات نهضت روشنگری و هم افزایی را از جمله فعالیت‌های این نهاد برشمرد.

نادعلی به آموزش خانواده‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و علمی ویژه خانواده‌ها، برگزاری میزهای خدمت در مساجد شهرستان که با مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شده است و همچنین ابلاغیه جدیدی که با عنوان میثاق نامه (محله اسلامی) با همکاری سازمان بسیج ، ستاد تبلیغات اسلامی انجام شده، اشاره کرد و یادآور شد: با حضور بسیجیان اقدامات خوبی در راستای تحقق اهداف این میثاق نامه صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری با اشاره به اهمیت تحقق بخشی گام دوم انقلاب اسلامی یادآور شد: بسیجیان شهرداری همواره تلاش کرده‌اند تا بتوانند با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهند و در جهت تحقق و پویایی بسیج گام بر دارند.

ویژه برنامه"سبز،سپید،سرخ" با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و پایگاه شهدای پانزده خرداد شهرداری کاشان برگزار شد و در این مراسم علاوه بر اجرای سرود توسط گروه فانوس، سخنرانی علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، پخش کلیپ سخنان رهبری برای نخبگان، اجرای موسیقی حماسی، پخش کلیپ از مراحل پایانی احداث زیرگذر، از نخبگان بسیجی شهرستان کاشان و بسیجیان نمونه شهرداری تبجیل شد


نظرات کاربران