سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

20 بهمن 1395 13:38 1581 بازدید

با بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی

مرکز آموزش «فجر» در فجر گشایش یافت/سازمان فرهنگی ورزشی به دنبال یکپارچه سازی آموزشی

مرکز آموزش «فجر» در فجر گشایش یافت/سازمان فرهنگی ورزشی به دنبال یکپارچه سازی آموزشی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از افتتاح مرکز آموزش «فجر» این سازمان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مجتبی رضازاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه به منظور یکپارچه سازی آموزش ها در حوزه فرهنگی فعالیت خود را از دی ماه سال جاری آغاز کرد اما به صورت رسمی در ایام الله دهه فجر به افتتاح رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش فجر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با نگاهی جدید و مبتنی بر تجربه های پیشین در راستای استانداردسازی نوین و ارتقای توانمندی ها در بخش آموزشی حوزه فرهنگ با بهره گیری از اساتید مجرب فعالیت خود را آغاز کرده است.

مشاور شهردار کاشان تأکید کرد: بر این اساس مرکز فجر، فرآیند آموزشی تمام واحدها، فرهنگسراها  و مجموعه های سازمان  را برعهده داشته و بر مبنای یک سیاست گذاری منسجم و جامع،به ایفای نقش آموزشی و فرهنگی خود می  پردازد.

رضازاده در خصوص هدف از ایجاد این مرکز بیان کرد: اگر این آموزش منسجم و یکپارچه متناسب با نیازهای واقعی طراحی شوند می توانند موجب ارتقای سطح آگاهی  و مهارت فنی، افزایش کمی و کیفی تولید، کاهش هزینه ها، افزایش انگیزه های انسانی و...شوند.

وی با اشاره به ساختار آموزشی در این مرکز گفت: بر اساس ارتباط موضوعات آموزشی با مأموریت های سازمانی و ضریب اهمیت آن می توان این تقسیم بندی آموزش را در دو قالب رشته های اصلی و حرفه ها گردآوری کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، استفاده از بخش خصوصی در مدیریت مرکز فجر را یادآور شد و افزود: با اختصاص یک کارشناس آموزش در هر بخش به دنبال تخصصی کردن این فرآیند در تمام واحدها و مجموعه های فرهنگی تحت پوشش سازمان هستیم.

رضازاده، رشته های علمی، هنری تجسمی،  نمایشی و خانگی و ورزشی را از جمله رشته های اصلی مورد نظر مرکز آموزش فجر ذکر و عنوان کرد: هر یک از این رشته ها دارای حرفه های اصلی مرتبط هستند که بر اساس نوع رشته و حرفه آموزش های مورد نیاز ارائه می شود.

انتهای خبر/


نظرات کاربران