سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

23 بهمن 1395 14:29 1731 بازدید

با استقبال خانواده‌های منطقه راوند صورت گرفت:

نمایش فیلم «پیک نیک در میدان جنگ» در فرهنگسرای المهدی(عج)

نمایش فیلم «پیک نیک در میدان جنگ» در فرهنگسرای المهدی(عج)

فیلم «پیک نیک در میدان جنگ» با استقبال خانواده‌های منطقه راوند چهارشنبه 20 بهمن ماه در فرهنگسرای المهدی(عج) به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این فیلم در حالی با حضور شهروندان و خانواده ها در سالن اجتماعات فرهنگسرای المهدی(عج) اکران شد که از موضوعی در حوزه دفاع مقدس با روایتی طنزگونه برخوردار بود.

پیک نیک در میدان جنگ داستان سهراب جوان ساده دل روستايي است كه در جبهه مسئول نگهداري حيوانات گردان است، اما به خاطر اشتباهي كه صورت مي گيرد از خط مقدم جبهه سر در مي آورد جايي كه برادرش فرمانده آنجاست؛‌ او به شدت از حضور سهراب در منطقه عصباني مي شود، سهراب در جبهه تعداد زیادی از نیروهای عراقی را اسیر می کند، از طرفي سهراب دل درگرو دختري از هم ولايتي هايش دارد، اما اخبار غيرمنتظره اي از او مي شنود ...».

پخش کلیپ انقلابی ویژه ایام الله دهه فجر و اهدای جوایز به نفرات برگزیده در برپایی نمایشگاه «فجر» غرفه گریم و نقاشی از بخش های جانبی این برنامه نمایش فیلم محسوب می شد.

شایان ذکر است با توجه به کمبود سالن‌های سینما و استفاده خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان از آن، هر ماه نمایش یک فیلم به صورت رایگان با هدف پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن محیطی بانشاط همراه با ترویج فرهنگ شهروندی در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

انتهای خبر/

 


نظرات کاربران