سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

16 اردیبهشت 1396 10:50 2055 بازدید

با استقبال شهروندان کاشانی

هفتمین ایستگاه شهروندی در پارک ملت برپا شد

هفتمین ایستگاه شهروندی در پارک ملت برپا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این ایستگاه که به همت فرهنگسرای معراج این سازمان و در قالب یکی از برنامه های جشنواره هفته فرهنگ شهروندی برپا شد شهروندان در شرایط جوی خاص و همراه با باران بهاری میهمان پارک ملت کاشان شدند.

فریبرز صدیق ارفعی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در این مراسم با اشاره به مهارت های شهروندی، سعه صدر را یکی از این ویژگی ها دانست و بر لزوم تقویت آن در خانواده ها به عنوان اجزای تشکیل دهنده جامعه تأکید کرد.

وی افزود: عدم بالا بودن آستانه تحمل باعث بروز بسیاری از اختلافات و درگیری ها در سطح خانواده و بالطبع اجتماع می شود چالش هایی که در صورت داشتن سعه صدر شاهد بروز آن نخواهیم بود.

این استاد دانشگاه عدم توجه همسران به یکدیگر را یکی از عوامل تضعیف سعه صدر و اختلافات در خانواده ها شد و افزود: زمانی که  زن و شوهر باید صرف صحبت و پیدا کردن راه حل مشکلات خود کنند توسط سرگرمی های مختلف نظیر تلویزیون، فضای مجازی و...گرفته شده و در نتیجه شاهد بروز ناهنجاری ها و حتی بحران ها در خانواده‌ها هستیم.

صدیق ارفعی تصریح کرد: باید به خاطر داشته باشیم نخستین و بهترین الگو برای فرزندان خویش، خودمان هستیم در صورتی که ما در مواجهه با تنگناها ضعیف باشیم فرزندانی دارای عدم توانمندی لازم در برابر مشکلات را نیز پرورش می دهیم.

اجرای نمایش، موسیقی، مسابقه، کلیپ شهروندی از دیگر بخش های هفتمین ایستگاه شهروندی در پارک ملت کاشان بود.

انتهای خبر/


نظرات کاربران