سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

18 بهمن 1401 13:10 504 بازدید

همزمان با دهه مبارک فجر:

همراه با اتوبوس کاروان انقلاب، سرودهای حماسی در شهر کاشان طنین انداز شد

همراه با اتوبوس کاروان انقلاب، سرودهای حماسی در شهر کاشان طنین انداز شد

حرکت اتوبوس"کاروان انقلاب"همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان شروع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، سرپرست سازمان ضمن تبریک و شادباش به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد مبارک مولود کعبه، از برنامه حرکت اتوبوس"کاروان انقلاب" خبر داد که از ۱۲ بهمن ماه به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در میادین و معابر شهر کاشان با پخش سرودها و نواهای حماسی و انقلابی و همچنین پخش مولودی به استقبال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمد.

محمد علی فرجی با تاکید بر ضرورت امید آفرینی در جامعه و ایجاد سرور و نشاط معنوی شهروندان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف ایجاد فضایی شاد در بین شهروندان با راه اندازی اتوبوس و آذین بندی آن با استفاده از آویزهای پرچم و تصاویری از امام خمینی(ره) حال و هوای ایام پیروزی انقلاب را در بین شهروندان زنده می‌کند.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، برنامه حرکت اتوبوس"کاروان انقلاب" از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.


نظرات کاربران