سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

25 آذر 1402 13:45 390 بازدید

در جلسه شورای سیاستگذاری مطرح شد:

همراهی همه جانبه شهرداری کاشان در برگزاری کنگره ملی شهدا

همراهی همه جانبه شهرداری کاشان در برگزاری کنگره ملی شهدا

دبیر کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملی شهدا با اشاره به همراهی همه جانبه شهرداری کاشان در برگزاری کنگره گفت: با تاکید و دستور شهردار کاشان مبنی بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تسریع در عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس با تامین اعتبار و انتخاب مدیر برای اداره و هدایت امور مربوطه انجام شده است. 

محمدعلی فرجی در جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با حضور سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه مدیریت شهری همواره در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم بوده به تشریح اقدامات و برنامه‌های شهرداری کاشان در طول یک سال گذشته در راستای کنگره ملی شهدا پرداخت. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، به اقدامات انجام شده شهرداری کاشان در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اشاره کرد.
 
وی طراحی، ساخت و نصب المان‌ها و یادمان‌های شهدا در معابر ورودی نواحی مختلف شهری، اجرای نقاشی دیواری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری را بخشی از فعالیت‌های شهرداری کاشان ذکر کرد. 

فرجی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی بهترین و مناسب‌ترین راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است، ایجاد گنجینه مقاومت در راستای گردشگری مقاومت در خانه تاریخی طباطبائی، برگزاری برنامه‌های «همکلاسی آسمانی»، رویدادهای «راه بلد»، «مام وطن» و انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت‌های مختلف و حمایت از مراکز و موسسات جهادی و فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بخشی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حوزه سخت افزاری برشمرد. 

جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با حضور سردار عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، فرماندار و شهردار کاشان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران شهری برگزار شد.


نظرات کاربران