سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

28 تیر 1402 23:38 411 بازدید

با هدف توسعه فرهنگ سلامت و ترویج ورزش همگانی:

ویژه برنامه «نشاط نسل‌ها» به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد

 ویژه برنامه «نشاط نسل‌ها» به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد

جمعی از بانوان کاشانی با حضور در برنامه «نشاط نسل‌ها» که به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان از سوی مدیریت ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برنامه ریزی شده بود، شرکت و مسیر ۳ کیلومتری از میدان جهاد تا مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو (انتهای بلوار دانش) را پیاده‌روی کردند. 

این برنامه با حضور جمعی از بانوان مراکز سلامت با همکاری واحد سالمندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و هیئت ورزش‌های همگانی با سرویس‌دهی رایگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با هدف توسعه فرهنگ سلامت و ترویج ورزش همگانی انجام شد. 

 پایان بخش این پیاده‌روی، حضور بانوان شرکت کننده از مراکز سلامت گلابچی (خیابان امام خمینی)، اکرمیان (خیابان ۲۲ بهمن)، لامع(خیابان کارگر) صدوقی (خیابان راه‌آهن) کتابچی (بلوار شهید باهنر) و پایگاه سلامت صابر(خیابان محتشم) در مجموعه مهربانو، صرف صبحانه و شرکت در کارگاه آموزشی «سالم زندگی کنیم»بود.

در این کارگاه آموزشی، لیلی مهندس‌مجرد و فاطمه عباسیان از کارشناسان واحد سالمندان معاونت بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی، پیرامون شیوه زندگی سالم در دوران بازنشستگی و تغذیه صحیح در این دوران، مطالب مفید و ارزشمندی را بیان کردند.


نظرات کاربران