سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

16 فروردین 1402 03:00 472 بازدید

در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن:

ویژه برنامه تلویزیونی گلستانه روی آنتن رفت

ویژه برنامه تلویزیونی گلستانه روی آنتن رفت


با تقارن نوروز و رمضان ۱۴۰۲ ویژه برنامه تلویزیونی «گلستانه» در جدول پخش شبکه‌ی سیما قرار گرفت و قسمت یازدهم این برنامه با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور پرشور شهروندان در تالار شهر شهرداری روی آنتن شبکه اصفهان رفت.

این برنامه با اجرای علی یگانه دارای بخش‌های جذاب و متنوعی بود که از بین آنها می‌‎توان به دعوت از حامد محضرنیا خواننده‌ جوان کشور و اجرای او و هنرنمایی گروه زورخانه‌ای ولیعصر اشاره کرد.

سید اکبر حلی از مرمت‌کاران و پژوهشگران شهر کاشان در این برنامه از آئین‌ها و سنت‌های موجود در شهر خود به مناسبت عید نوروز  و ماه رمضان سخن گفت و این هویت و میراث مشترک را پاس داشت.

 استندآپ کمدی، به تصویر کشیدن جذابیت‌های گردشگری و اماکن دیدنی منطقه تاریخی فرهنگی کاشان و همچنین گفت و گو با مدیر عامل، مدیر فنی و دو بازیکن تیم فوتبال جوانان استقلال سیلک کاشان که مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول کشور را کسب و موفق به راهیابی به لیگ برتر شده‌اند از دیگر بخش‌های جذاب این برنامه بود.

یازدهمین هفته از فصل جدید گلستانه به تهیه کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی با همکاری مشترک شهرداری کاشان، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری، صدا و سیمای کاشان به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.


نظرات کاربران