سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

24 مهر 1396 09:45 1772 بازدید

با حضور کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست

ویژه‌برنامه «قصه های کودکانه حسینی» در کاشان برگزار شد

ویژه‌برنامه «قصه های کودکانه حسینی» در کاشان برگزار شد


ویژه برنامه« قصه های کودکانه حسینی» ویژه کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کاشانی در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این ویژه برنامه که به عنوان یکی از برنامه های هفته جهانی کودک و به مناسبت ایام ماه محرم در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد برنامه های مختلفی برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست زیرپوشش این کمیته اجرا گردید.
در این برنامه، داستان هایی از قیام سالار شهیدان و واقعه عاشورا با زبانی کودکانه و با هدف آموزش مفاهیم این قیام بزرگ، توسط مدرس جامعه القرآن کاشان برای کودکان ارائه شد.
همچنین «گریم کودک» و «کاردستی و خلاقیت» از بخش های دیگر این ویژه برنامه بود که با استقبال کودکان مواجه شد و یک محیط سرگرم‌کننده را در کنار فضایی آموزشی ودینی برای شرکت‌کنندگان به همراه آورد.
اجرای مسابقه ویژه کودکان و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان دیگر قسمت‌هایی بود که همراهی مخاطبان  را به وجود آورد تا در کنار  «خیمه عاشورا» از بخش های مورد توجه کودکان باشد.
این ویژه برنامه به همت اداره شهر سالم و با همکاری خانه فرهنگ کودک تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
شایان ذکر است اداره «شهر سالم» از مجموعه های  مدیریت خدمات و مشارکت های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برنامه های مختلفی را در حوزه کودکان و فرزندان خانواده های آسیب پذیر در طول سال به فراخور ایام و مناسبت ها بر اساس رویکرد حمایتی و آموزشی برگزار می کند.
انتهای خبر/


نظرات کاربران