سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 آذر 1402 11:16 430 بازدید

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س):

ویژه برنامه«عطر ایثار» در شهرک ۲۲ بهمن برگزار شد

ویژه برنامه«عطر ایثار» در شهرک ۲۲ بهمن برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با هدف ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، ویژه برنامه«عطر ایثار» از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ادامه برگزاری در محله‌ها و مناطق مختلف شهر در سالن ورزشی شهرک ۲۲ بهمن اجرا شد. 

این جشن با استقبال پرشور ساکنین شهرک و با همراهی کیومرث محمدپور شهردار کاشان، علی هاشمی‌ طاهری، مهدی نادعلی و عفت پدرام‌فر از اعضای شورای اسلامی شهر به اهتمام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی انجام شد و علی یگانه اجرای آن را به عهده داشت. 

مدیحه سرایی مصطفی گیوی، تقدیر از پرستاران، اجرای نمایش توسط گروه هنری شاخه نبات با هنرمندی مرتضی جهانی و بهنام سراج و همچنین اجرای مسابقات متنوع ویژه کودکان و بزرگسالان از بخش‌های این برنامه بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. 

همچنین در بخش دیگری از این مراسم که با همکاری محفل منتظران موعود (پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی)(ع) انجام شد، افزون بر سخنرانی حجت الاسلام مرتضی پورشمس کارشناس مذهبی پیرامون جایگاه حضرت زینب(س) و الگو گیری خانواده‌ها از آن حضرت، سید علی زرگر با اجرای استندآپ کمدی، لحظات شادی را برای حضار ویژه برنامه «عطر ایثار» ایجاد کرد.


نظرات کاربران