سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 اسفند 1401 11:21 438 بازدید

برای هفتمین هفته متوالی اجرا شد

پخش گلستانه با محوریت اعیاد شعبان و سالروز تاسیس‌ رادیو کاشان‌از شبکه‌ اصفهان

پخش گلستانه با محوریت اعیاد شعبان و سالروز تاسیس‌ رادیو کاشان‌از شبکه‌ اصفهان

برنامه تلویزیونی «گلستانه» با موضوع اعیاد شعبان و بزرگداشت روز پاسدار و جانباز برای هفتمین هفته متوالی با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به تهیه کنندگی حامد عباسی طاهری و کارگردانی سید مجتبی نبوی در قالب اجرای جشن با حضورعاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت (ع) با آیتم‌های جذاب و متنوع به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه اصفهان رفت.

این برنامه همزمان با جشن آغاز پنجمین سال تاسیس رادیو کاشان با حضورعلی یگانه و با همکاری هیئت اصیل و قدیمی طوق شیخ رضا در مجموعه تالار شهر شهرداری کاشان اجرا شد و شهروندان استان اصفهان آن را از شبکه این استان به صورت زنده دنبال کردند.

برنامه تلویزیونی«گلستانه» با دعوت از میهمانی ویژه چون اکبر کریم جانباز ۷۰ درصد کاشانی که سه روز پس از شهادت زنده شد و با پخش آیتم‌های متنوع از قبیل مولودی‌خوانی علیرضا اخباری، اجرای استندآپ کمدی، موسیقی با هنرمندی امید پولادی، مراسم عقد زوج کاشانی و پخش کلیپ با ایجاد فضایی مفرح، لحظاتی شاد و معنوی را پیشکش مخاطبان کرد.

در هفتمین اجرای برنامه «گلستانه» علاوه بر سخنرانی جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان و آران و بیدگل در رابطه با امنیت موجود درمنطقه بواسطه وجود سربازان گمنام نیروهای مسلح و پیگیری مهمترین دغدغه مردم در زمینه تحقق استان کاشان و سخنرانی محمدشریف زارعی فرماندار کاشان در زمینه گردشگری و آمادگی شهر کاشان برای استقبال از مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی در ایام نوروز و فصل گلاب گیری، حامد عباسی طاهری رئیس واحد خبرگزاری صدا و سیما در کاشان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و پنجمین سال تاسیس رادیو کاشان در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های رادیو از خیرین و مدیران حامی و عوامل این شبکه در این شهر تقدیر کرد.


همچنین در این برنامه مسلم رحیمی قائم‌ مقام امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سخنانی به جایگاه و موقعیت رادیو کاشان اشاره و از توسعه این شبکه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز با تاکید بر نقش و اهمیت رسانه ملی از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای کاشان سخن گفت.

در برنامه «گلستانه» و جشن آغاز پنجمین سال تاسیس رادیو کاشان که با همکاری مشترک شهرداری کاشان، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری، صدا و سیمای این شهر اجرا شد، از بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان، حسنیه صالحی ارزیاب رادیو کاشان، مجید معلم طاهری کمیته حامیان رادیو و ارزیاب، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بصیرتی کمیته حامیان و ناظر پخش رادیو کاشان و مهدی رسولی فینی تهیه کننده و نویسنده رادیو کاشان تبجیل شد.

شایان ذکر است، رادیو کاشان از بهمن ماه سال ۹۷ روی موج اف‌ام ردیف ۹۷.۷ مگاهرتز در محدوده منطقه بزرگ کاشان قابل دریافت است.


نظرات کاربران