سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

09 دی 1395 08:48 2021 بازدید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

پیام«9 دی» بصیرت افزایی و حضور به هنگام است

پیام«9 دی» بصیرت افزایی و حضور به هنگام است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، پیام حماسه نهم دی را اهمیت بصیرت افزایی و حضور به هنگام ملت در دفاع از باورها و ارزش های الهی دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، عبدالصاحب حسینی در برنامه گرامیداشت یوم الله 9 دی در جمع کارکنان این سازمان اظهار کرد: در فتنه 88 مقامات کشورهای غربی نظیر انگلیس، آلمان و...به میدان آمده و نام مهره های فتنه بر سر زبان مقامات آمریکایی بود تا بتوانند از این طریق، نظام را به پرتگاه ببرند اما با عنایت الهی و حضور مردم، انقلاب اسلامی از این خطر حفظ شد.
وی با بیان اینکه بصیرت افزایی مهمترین درس فتنه 88 است خاطرنشان کرد: در حالی که در پشت صحنه این فتنه غرب قرار داشت اما عده ای به دلیل عدم برخورداری از بصیرت کافی فریب آن را خوردند و در آن گرفتار شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، با تأکید بر اینکه هر آنکه شاخص را گم کند نابود می شود افزود: شاخص در این زمان ولایت فقیه است همچنانکه انبیا و ائمه اطهار شاخص های دوران خویش بودند و اگر مردم آنان را به دلیل عدم بصیرت یاری نکردند دچار خسران شدند.
حسینی، با یادآوری عملکرد نادرست برخی خواص در فتنه 88 تصریح کرد: اینگونه واکنش ها در زمان ائمه نیز وجود داشت چنانکه برخی از صحابه پیامبر اکرم(ص) مقابل امیرالمومنین ایستادند و حتی جنگ جمل را به راه انداختند.
وی، پروژه «نفوذ» را ادامه فتنه دانست و گفت: دشمن اکنون با این ابزار به دنبال تضعیف نظام و انقلاب اسلامی است و مبارزه با برخی ارزش ها را در این مسیر دنبال می کند چنانکه با برخی اقدامات به دنبال زدودن روحیه شهادت طلبی در میان جوانان امروز است.
این مسئول، لطف خدای متعال، هدایت قاطع و شجاعانه مقام معظم رهبری و حضور مردم را سه ضلع خنثی شدن فتنه 88 قلمداد و عنوان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 9 دی -و در برخی نقاط مانند کاشان در دو روز متوالی- نشان دادند اهانت به مقدسات شان را تاب نمی آورند و همواره پشتیبان ارزش ها و باورهای خود هستند.
حسینی، بر اهمیت مسئولیت پذیری برای حفظ انقلاب تأکید کرد و متذکر شد: برای آنکه بخواهیم انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی باشد سکوت کردن در برابر انحرافات و تهاجمات دشمن معنا ندارد و کسی که در این مسیر ساکت باشد در جرم منحرفان شریک است.
انتهای خبر/


نظرات کاربران