سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

01 مهر 1402 00:47 449 بازدید

به میزبانی شهر جهانی نساجی سنتی:

چهارمین جشنواره ملی«فَردُخت» با رونمایی از پوستر در کاشان آغاز به کار کرد

چهارمین جشنواره ملی«فَردُخت» با رونمایی از پوستر در کاشان آغاز به کار کرد

مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دبیر کارگروه مد و لباس کشور، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران و مسئولین شهری کاشان، مربیان و هنرمندان رشته طراحی دوخت و لباس و همچنین خیاطان در تالار مرحوم دکتر تفضلی اتاق بازرگانی برگزار شد.

چهارمین جشنواره «فَردُخت» رقابتی فرهنگی، هنری و دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس است که به صورت ملی به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه الزهرا با همکاری تعدادی از نهادها و ارگان‌های شهر کاشان برگزار می‌شود. 

این رویداد با موضوع دوخت مانتو اجتماع، طراحی کالکشن خانواده و پژوهش در سه سطح ویژندها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی به دبیری محمدرضا نجفی اجرا می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد ۳٠ مهر ماه و زمان تحویل آثار ۱٠ آذر ماه سال جاری اعلام شده است.

تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی، ارائه الگوهای ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه تاریخی و فرهنگی کاشان، ایجاد بستر تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی و ارائه الگوهای ایرانی اسلامی از جمله اهداف اجرای این رویداد رقابتی عنوان شده است.


نظرات کاربران