سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

14 دی 1395 10:43 1863 بازدید

با حضور در فرهنگسرای مهر

کاشان سلامی ها وارد میدان آزمون شدند

کاشان سلامی ها وارد میدان آزمون شدند

آزمون رادیو و تلویزیون مجازی منطقه کاشان بزرگ «کاشان سلام» با حضور متقاضیان حضور در این مجموعه رسانه ای در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این جلسه که شرکت کنندگان در آن به ارائه مهارت های خود در زمینه های مختلف تعیین شده پرداختند آزمون های تخصصی گویندگی، اجرا، گزارشگری، خبرنگاری، عکاسی، تدوین و نویسندگی برگزار شد.
مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ابتدای این مراسم با یادآوری اهداف اجرای طرح رادیو و تلویزیون مجازی کاشان بزرگ «کاشان سلام» اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه کاشان و همچنین اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی وجود رسانه‌ای فراگیر و جذاب برای عموم شهروندان امری ضروری به نظر می‌رسید که بر این اساس راه‌اندازی رادیو و تلویزیون مجازی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ با عنوان «کاشان سلام» در بستر وب و کانال تلگرامی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وحید مدرس زاده تأکید کرد: این مجموعه تنها به منظور شناسایی استعدادها و پرورش نیروهای مستعد در حوزه رسانه منطقه راه اندازی شده که از سویی دارای ماهیتی متفاوت از رسانه هایی مانند صدا و سیما است و از سویی دیگر هیچ رویکردی مبنی بر ساختارسازی های اداری متعارف صرفا با جذب نیروی انسانی را دنبال نمی کند.
انتهای خبر/


نظرات کاربران