سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

03 مرداد 1396 14:25 1702 بازدید

با حضورفعال فرهنگی جهان اسلام

کاشانی ها در پنجمین پاتوق فرهنگی گردهم می آیند

کاشانی ها در پنجمین پاتوق فرهنگی گردهم می آیند

پنجمین پاتوق فرهنگی با حضور حسین یکتا مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و جمعی از فعالان این حوزه در کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این آیین فرهنگی و با حضور حسین یکتا یکی از فعالان فرهنگی جهان اسلام  شامگاه چهارشنبه چهارم مردادماه جاری از ساعت 21 به همت مجتمع فرهنگی هنری شهر در فرهنگسرای مهر این سازمان برگزار می شود.

در این برنامه که در قالب نشست با مسئولان تشکل ها، کانون ها و هیئت های فرهنگی و سایر فعالان این حوزه در شهرستان اجرا می شود، موضوعات اساسی و بنیادین فرهنگی با نگاهی نقادانه، آسیب شناسانه و البته همراه با راهکارهای عملی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
«پاتوق های فرهنگی» به عنوان محفلی برای هم اندیشی نخبگان و کارشناسان حوزه فرهنگی برای شناسایی آسیب ها و نیز تقویت مزیت های این عرصه در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان قرار گرفته است و حتی در این میان با میزبانی از اندیشمندان و مسئولان عالی رتبه فرهنگی کشور نظیر حجت الاسلام پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و...در صدد تبیین نگرشی کلان تر و راهبردی تر در این زمینه بوده است.
انتهای خبر/


نظرات کاربران