سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

30 دی 1395 11:13 1871 بازدید

در قالب پنجمین صبح جمعه کاشونی

کاشانی ها «هوای پاک» را در چهلحصاران استشمام می کنند

کاشانی ها «هوای پاک» را در چهلحصاران استشمام می کنند

همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی نخستین روز بهمن ماه پیش رو از مجموعه تاریخی باغ فین به مقصد پارک جنگلی چهلحصاران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه هفته جاری به مناسبت روز هوای پاک از ساعت 8:30 آغاز می شود و در آن خانواده ها و شهروندان کاشانی مسافت مجموعه تاریخی باغ فین تا پارک جنگلی چهلحصاران را می پیمایند.
برای تسهیل در امر حضور شهروندان در این آیین، سرویس دهی رایگان ایاب و ذهاب از ساعت 8 صبح از مراکز مختلف شهر نظیر میدان 15 خرداد، فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، فین بزرگ، شهرک خاتم الانبیاء و پارک نرگس پیش بینی شده است.
تزریق موج نشاط و شادابی در جامعه، تقویت انگیزه ورزش کردن در میان شهروندان، ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در حوزه سلامت شهروندی، آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک، محیط زیست سالم و زمینی عاری از آلاینده های زیست محیطی از جمله اهداف برگزاری این برنامه ورزشی و فرهنگی است.
اجرای نمایش طنز با محوریت روز هوای پاک و با رویکرد نشاط همگانی، ارائه موسیقی مذهبی، برگزاری مسابقات پدر و فرزند و اهدای جوائز نفیس به شرکت کنندگان از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای پنجمین صبح جمعه کاشونی محسوب می شود.
همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی به همت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان توسط فرهنگسرای علامه فیض کاشانی این سازمان و با همکاری شرکت پاک پلاستیک، شهرداری منطقه چهار، سازمان اتوبوسرانی و هئیت ورزش‌های همگانی برگزار می شود.
انتهای خبر/


نظرات کاربران