سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

18 دی 1401 20:48 526 بازدید

همزمان با سالگرد شهید سلیمانی:

کتاب ۱:۲۰ دقیقه به افق کاشان در اجتماع مردم میدان رونمایی شد

کتاب ۱:۲۰ دقیقه به افق کاشان در اجتماع مردم میدان رونمایی شد

همزمان با برگزاری اجتماع « مردم میدان» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی، آیین رونمایی از کتاب ۱:۲۰ دقیقه به افق کاشان برگزار شد.

همرزم شهید سلیمانی در این برنامه که نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و مسئولین شهری و روسای دستگاه‌های اجرایی کاشان حضور داشتند، با بیان رشادت‌های شهید سلیمانی به ذکر خاطراتی از ایشان پرداخت.

مجتبی صفاری با اشاره به ویژگی‌های والای شخصیتی شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، مکتب آن شهید والا مقام را نمونه‌ای از جهاد تبیین و بصیرت برشمرد.

اجرای نقالی توسط ایمان قاسمی، پخش کلیپ مرد میدان، اجرای گروه سرود پرواز و رونمایی از کتاب یک و بیست دقیقه به افق کاشان از برنامه‌های اجتماع «مردم میدان» بود.

در کتاب ۱:۲۰دقیقه به افق کاشان، خاطرات مردم کاشان در قالب متن و تصویر با مصاحبه و گردآوری محمد زری‌باف و هادی آبرحیمی گنجانده شده که توسط فاطمه عقیقی در ۷۹ صفحه تدوین و به سفارش فرهنگ‌سرای مهر و توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.


نظرات کاربران