سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

04 آذر 1402 11:42 410 بازدید

در رویداد نقاشی«کنارتم رفیق»:

۳۴٠ دانش آموز در کاشان مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند

۳۴٠ دانش آموز در کاشان مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند

۳۴٠ دانش آموز کاشانی با شرکت در رویداد نقاشی«کنارتم رفیق» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همراهی گروه‌های مختلف هنرمندان در رشته سیاه قلم و طراحی حرفه‌ای نسبت به خلق آثار هنری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کردند.

این رویداد با حضور دانش‌آموزانی از مدارس ابتدایی قریشی، سما، رضوی، عزیزی، پیله‌وریان، مصطفوی، لاجوردی، جاوید، دین و دانش، پروین صفا و مدرسه مجلسی با همراهی مهدی نادعلی و عفت پدرام‌فر از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد و شرکت کنندگان مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند. 

دانش‌آموزان شرکت کننده در این رویداد در حسینیه قاسم بن الحسن(ع) محله سرپله گردهم آمدند و با ترسیم نقاشی با استفاده از مدادرنگی، رنگ روغن، سیاه قلم با موضوعات مختلف از جمله محکومیت کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطین، پیروزی مردم فلسطین بر اسرائیل، آزادی قدس شریف، فرار و نابودی دشمنان اسلام و مسلمانان بخصوص آمریکا و اسرائیل، همبستگی خود را اعلام کردند. 

آگاه سازی دانش‌آموزان نسبت به ظلم رژیم غاصب اسرائیل، تقویت حس انسان دوستی، همبستگی با کودکان فلسطینی و ایجاد فضای همدلی از رویکردهای انجام این رویداد بود که همزمان با ۲٠ نوامبر روز جهانی کودک اجرا شد.


نظرات کاربران